شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

رقابت های جهانی پیوند اعضا؛ 59 مدال به نام ایران ضرب شد

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا استرالیا با درخشش دوومیدانی کاران کشورمان تعداد مدال های ایران به 17 مدال طلا، 25 نقره و 17 برنز رسید.

برترین‌های دارت جام رمضان اروند معرفی شدند

با برگزاری رقابت های دارت جام رمضان نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

تعداد مدال‌های ایران به عدد 15 رسید

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا امروز قهرمانان کشورمان در رشته‌های پتانک و بدمینتون به مصاف رقبای خود رفتند که طی آن تعداد مدال های ایران به 15 عدد رسید.

9 مدال به نام ایران ضرب شد

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا امروز قهرمانان کشورمان در رشته‌های پتانک و اسکواش به مصاف رقبای خود رفتند که طی آن 7 مدال دیگر به نام ایران ضرب شد تا در مجموع کاروان کشورمان 9 مدال را به خود اختصاص دهد.

پیام فاطمه هاشمی پس از درج نام وی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی پیوند اعضا

رئیس بنیاد امور بیماری های خاص و رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای ایران در پیامی ضمن تشکر از فدراسیون جهانی به دلیل درج نام وی در تالار مشاهیر این فدراسیون گفت: عمومی کردن بیش از پیش ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باید دغدغه اصلی همه ما باشد.

گزارش / نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی پیوند اعضا ماندگار شد

رقابت های جهانی پیوند اعضا در شرایطی به میزبانی استرالیا آغاز شد که در مراسم افتتاحیه و در نخستین روز این مسابقات، رئیس فدراسیون جهانی با بیان خدمات و تلاش‌های فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان، از ثبت نام وی در تالار مشاهیر این فدراسیون خبر داد.

6 مدال به نام پتانک ایران به ثبت رسید

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا امروز قهرمانان کشورمان در رشته پتانک به مصاف رقبای خود رفتند که طی آن 6 مدال به نام ایران ضرب شد.

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پیوند اعضا از فاطمه هاشمی

در روز نخست رقابت‌های جهانی پیوند اعضا استرالیا، رئیس فدراسیون جهانی در پیامی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند فاطمه هاشمی تقدیر و تشکر کرد.

نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد

فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.

مددی: به دنبال تکرار موفقیت در رقابت های جهانی هستیم/ با پشتوانه سازی مسیر موفقیت خودمان را ادامه می دهیم

مسئول انجمن بدمینتون فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با انجام مراحل مختلف اردویی و تست های فنی،  ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی استرالیا بسته شد.

دایی: نفرات اعزامی به رقابت های جهانی استرالیا بر اساس آنالیز و رتبه بندی مشخص شدند

سرمربی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا با اشاره به حضور قهرمانان کشورمان در رقابت‌های جهانی استرالیا گفت: بدون شک کار آسانی در پیش نخواهیم داشت چرا که همه تیم‌های شرکت کننده برای کسب موفقیت و رسیدن به سکوهای قهرمانی وارد این مسابقات می شوند اما قهرمانان ما نشان داده اند از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردارند و این را در سنوات گذشته و دوره های قبلی با مدال هایی که کسب کرده اند نشان داده اند.

امیری: موفقیت‌های پتانک را در استرالیا تکرار می کنیم؛ کسب اولین مدال بولس را در برنامه داریم

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضا با اشاره به شرایط تیم ملی پتانک کشورمان به رقابت های جهانی استرالیا گفت: با توجه به نوسانات ارزی و شرایطی که به وجود آمد اعزام یک کاروان کیفی مطلوب در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس ما نیز برنامه های خود را در همین راستا تعریف و اجرایی کردیم.

دهمین شماره از نشریه سفیر زندگی منتشر شد

در آستانه اعزام کاروان ورزشی پیوند اعضا به رقابت های جهانی استرالیا، دهمین شماره نشریه سفیر زندگی منتشر شد.

معماری: لیگ برتر فیلیپین امکانات و بازیکنان خوبی دارد

لژیونر فوتبال کشورمان با اشاره به حضورش در لیگ برتر فوتبال فیلیپین گفت: در این لیگ بازیکنانی از کشورهای ایران، آمریکا، اسپانیا، آلمان و برزیل حضور دارند و من هم به اینجا آمدم تا فوتبالم را در این کشور ادامه دهم.

تا سحر منتظر بخشش بی غایت توست / امشبی چشم امیدم به در رحمت توست

فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام تسلیت باد

پرچم‌داران کاروان پیوند اعضای ایران معرفی شدند

پرچمداران کاروان پیوند اعضای کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا معرفی شدند.

درگذشت ملی‌پوش پیوند اعضای خوزستان؛ اعضای بدن نریموسا اهدا شد

اعضای بدن ورزشکار پیوند اعضای کشورمان بعد از فوت وی اهدا شد تا جان دوباره‌ای به همنوعان خود بدهد.

موسوی: کاروان کیفی به استرالیا اعزام می‌شود/ امیدواریم سومی جهان را تکرار کنیم

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به برگزاری رقابت‌های جهانی پیوند اعضا گفت: این مسابقات از۲۵ فروردین آغاز می‌شود و تا دوم اریبهشت ماه ادامه خواهد داشت و کاروان کشورمان با ۲۷ ورزشکار راهی این رویداد در پرث استرالیا می‌شود.

حلول ماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی مبارک باد

ماه رمضان، ماه شکستن بت‌های نفس است.

سال نو بر شما مبارک

آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و جشن رمضان بر شما مبارک.