جمعه سی و یکم فروردین ماه

خبرها

نگاه ها به هیات ورزش بیماران خاص باید به صورت حمایتی باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به رسالت موجود باید نگاه ما به هیات ورزش بیماران خاص متفاوت‌تر از بقیه هیات‌ها باشد و نگاه باید به صورت حمایتی شود.

برترین‌های تنیس‌روی‌میز فارس معرفی شدند

پرونده مسابقات تنیس‌روی‌میز هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس با معرفی نفرات برتر بسته شد.

نشست تخصصی روسای انجمن‌های ورزشی پیوند اعضا برگزار شد

نشست تخصصی روسای انجمن‌های ورزشی پیوند اعضا با هدف انتخاب و اعزام کاروان کیفی به رقابت‌های جهانی پرث استرالیا برگزار شد.

معرفی برترین‌های جشنواره‌ ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا سمنان

جشنواره‌ ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء استان سمنان گرامیداشت روز ام اس درشهرستان شاهرود و با حضور ورزشکاران پیوند اعضاء، تالاسمی، همودیالیز، هموفیلی، دیابت و ام اس برگزار شد.

عرب زاده رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امیدیه شد

طی حکمی از سوی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان، علیرضا عرب‌زاده به عنوان رئیس هیات شهرستان امیدیه منصوب شد.

گلشاهی: اردوی تنیس‌روی میز پیوند اعضا به میزبانی قزوین در حال برگزاری است

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان قزوین از برگزاری اردوی آماده‌ سازی ورزشکاران تنیس روی میز برای حضور در رقابت های جهانی استرالیا در این استان خبر داد.

زمین اختصاصی پتانک خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر این رقابت ها افتتاح شد

نفرات برتر رقابت های پتانک هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان رضوی مشخص و معرفی شدند.

حبیب پور: پس از دو سال وقفه استارت زدیم/ اسکواش در استرالیا هم مدال آور خواهد بود

رئیس انجمن اسکواش فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا، فعالیت های ما با دو سال وقفه همراه بود اما عملکرد ملی پوشان در اردوی اول ثابت کرد مانند رقابت های 2019 انگلستان، در استرالیا هم مدال آور خواهیم بود.

برگزاری جشنواره ورزشی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء کهگیلویه و بویراحمد

    جشنواره ورزشی استانی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی بیماران خاص با حضور مسئولان هیأت و ورزشکاران با رعایت پروتکل‏های بهداشتی و در فضای باز و مفرح پارک آبشار شهر یاسوج برگزار شد.

برترین‌های‌ مسابقات دارت بیماران خاص و پیوند اعضا چهارمحال‌ و بختیاری معرفی شدند 

مسابقات دارت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور جمعی از بیماران خاص‌ و پیوند اعضا در شهرستان بن چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شد.

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش پیوند اعضا برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا

اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان و با هدف انتخاب برترین های این رشته جهت حضور در رقابت های جهانی استرالیا برگزار شد.

کرمانشاهیان مقیم تهران از بیماران خاص استان حمایت می‌کنند

هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضای کرمانشاه با همکاری اداره تربیت بدنی معاونت امور فرهنگی اجتماعی منطقه ۶ تهران مراسمی به منظور جلب حمایت مالی کرمانشاهیان مقیم تهران در محل موزه هنرهای معاصر برگزار کرد.

فتاحی: سال ۱۴۰۱ سال تداوم افتخارآفرینی هیات ورزش بیماران خاص خوزستان خواهد بود

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با ابراز رضایت از وضعیت این هیات در سال گذشته، گفت:‌ در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های بسیار خوبی در راه است و امسال می تواند سال تداوم شکوفایی و افتخارآفرینی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.