پنجشنبه نهم فروردین ماه

رقابت برخط شطرنج بازان به مناسبت عید سعید قربان و غدیر

مسابقات شطرنج فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقه رپید شطرنج آنلاین آقایان در سایت لیچس برای بازیکنان دارای ریتینگ زیر ۱۴۰۰ و بدون ریتینگ برگزار خواهد شد.

مسابقه به صورت انفرادی بوده و سیستم قرعه کشی مطابق با قوانین سایت لیچس ( سیستم سوئیس ) می باشد. مسابقه رپید ریتد با تایم ۱۵ دقیقه + ۵ ثانیه پاداش مدت زمان استراحت بین هر دور مسابقه ده دقیقه در نظر گرفته شده و مسابقات در ۵ الی ۷ دور برگزار می شود. درصورت حضور کم شرکت کنندگان  تعداد دور مسابقات به طور خودکار توسط سایت تغییر پیدا کرده و برگزار کننده دخل و تصرفی در آن نخواهد داشت. 

مسابقه در روز جمعه اول مردادماه از ساعت ۱۰ صبح و دورهای بعدازظهر ساعت ۱۵:۰۰ شروع خواهد شد و در مسابقه ۷ دوری ، ۴ دور صبح و ۳ دور بعدازظهر و در مسابقه ۵ دوری ، ۳ دور صبح و ۲ دور بعدازظهرخواهد بود .

با توجه به محدودیت های سایت لیچس، پوئن شکنی  سونه بورن برگر لحاظ می شود و در صورت تساوی برگر رویارویی بین دو بازیکن ملاک رتبه خواهد بود ( توسط داور مسابقه انجام می پذیرد ) 

نحوه امتیاز دهی سیستم سوییس :

هر برد ۱ امتیاز ، مساوی نیم امتیاز و باخت صفر امتیاز 

نحوه ثبت نام:
شرکت کنندگان باید در سایت لیچس اقدام به ثبت نام کاربری کنند. ( مراحل و نحوه ثبت نام کاربری به مدیریت برگزاری مسابقات ارسال گردیده است ) 

ثبت نام از شرکت کنندگانی به عمل می‌آید که با اکانت خود (فیده و لیچس) حداقل ۵۰ بازی رسمی انجام داده باشند.

مبنای ریتینگ لحظه شروع مسابقه است که باید زیر ۱۴۰۰ باشید.

شرکت کنندگانی که نام و نام خانوادگی حقیقی خود را در پروفایل لایچس درج نکنند از لیست رده بندی حذف خواهند شد .

شرکت کنندگان بعداز اعلام نام کاربری خود به مدیریت برگزاری مسابقه و دریافت رمز عبور معتبر در گروه مسابقات آقایان بیماریهای خاص  به آدرس زیر عضو شوند:
https://lichess.org/team/8ULmssbF

رمز ورود:808080

پس ازعضویت در گروه مسابقات آقایان، مسابقات عید تا عید را انتخاب و رمز عبوری که مدیریت مسابقه پس از ثبت نام به شما ارائه داده است را وارد کنید و با کلیک بر روی گزینه «پیوستن به مسابقه» یا «join » به جدول مسابقه بپیوندید.

بازیکنان تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه در سایت حضور داشته باشند.

چنانچه به هر علتی اکانت فردی بسته شود، مقام بازیکن مورد نظر در صورت کسب لحاظ نخواهدشد و بازیکن حق شرکت در تمامی مسابقات آتی را نخواهد داشت . عدم ارسال مشخصات دقیق و آیدی بازیکنان در سایت لیچس به مسئول برگزاری به منزله انصراف از رده بندی تلقی می شود. سایر موارد پیش بینی نشده مطابق با قوانین سایت خواهد بود و اعلام نفرات برتر پس از بررسی توسط سرداور به اطلاع عموم عزیزان خواهد رسید.

در صورت صلاحدید سرداور پس از اتمام مسابقات، مسابقات فینال تحت نظارت (دوربین) سرداور و داور مسابقه برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد. شرکت کنندگان موظف هستند نسبت به رعایت بازی جوانمردانه اهتمام ورزند.