شنبه ششم مرداد ماه

برگزاری مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء  به مناسبت روز دختر و بیماری های خاص 

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و گرامیداشت روز بیمارهای خاص مسابقه دارت و پتانک را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقات تخصصی پتانک و دارت با شرکت بیش از ۵٠ ورزشکار مرد و زن در رده‌های سنی و به صورت آزاد در آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در رشته ورزشی دارت، الناز فتحی مقام اول، سحر گلستانی مقام دوم و فاطمه لطفی و توحید آفاقی بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند. در رشته پتانگ نیز سولماز انوری مقام اول، فرزاد شریفی مقام دوم و الناز متینی مقام سوم را به خود اختصاص دادند .

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور سعید نامور، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان شرقی، ناهید اشک ریز نایب رئیس بانوان و دیگر مربیان و پیشکسوتان برگزار شد، حسین رضایی دبیر هیات استان و مسوول برگزاری مسابقات ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان، گزارش فنی مسابقات را ارائه و سپس به نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان مدال قهرمانی و جوایز نفیس اهدا شد. در حاشیه برگزاری این مسابقات از کوچکترین دختر عضو هیات، نیلای خلیل زاده به مناسبت روز دختر با اهدای هدیه تجلیل و قدردانی شد.