یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

جشنواره استعدادیابی در 4 هیات ورزشی چهارمحال و بختیاری 23 اردیبهشت برگزار می‌شود

مسئولان هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء، جانبازان و توان‌یابان و ناشنوایان و نابینایان در دومین نشست کارگروه تخصصی استعدادیابی، 23 اردیبهشت را برای برگزاری جشنواره مشترک تعیین کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رئیس هیات چهارمحال و بختیاری این فدراسیون گفت: در دومین نشست کارگروه تخصصی استعدادیابی که با حضور نمایندگانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده مدارس استثنایی و به میزبانی هیات جانبازان و توان‌یابان برگزار شد، حاضران درباره جزییات برگزاری جشنواره مشترک استعدادیابی ورزشی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

عباس کریمی با بیان اینکه شناسایی افراد مستعد و جذب و هدایت آنها به سمت ورزش از اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: بر این اساس مهلت شرکت در جشنواره استعدادیابی 19 اردیبهشت است و جزییات برگزاری آن به اطلاع مخاطبان این چهار هیات ورزشی می‌رسد.

وی مکان در نظرگرفته شده برای برگزاری جشنواره استعدادیابی را سالن تختی شهرکرد عنوان و تصریح کرد: ضرورت همکاری و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، موسسه ایثار و دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری جشنواره نیز از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح و بر آن تاکید شد.