یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تاکید هاشمی بر افزایش جشنواره‌های ورزشی و حضور پرشورتر بانوان

رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با تاکید بر افزایش جشنواره‌های فرهنگی در استان‌های کشور گفت: باید با تلاش بیشتر در همه بخش‌ها، شاهد حضور پرشورتر بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، فاطمه هاشمی در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور تالاسمی در بوشهر و در نشست نواب رئیس هیات‌های استانی تصریح کرد: باید در همه بخش‌ها به ورزش زنان توجه و تاکید داشت و روند فعالیت‌ها نیز باید به گونه‌ای باشد که حضور آنها در فعالیت‌های ورزشی، رشد چشمگیری داشته باشد.

وی نواب رئیس هیات‌های استانی را به تلاش بیشتر ترغیب کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی در استان‌های مختلف و دعوت و حضور این قشر در جشنواره‌ها با هدف امید به آینده و با نگاه ورزش همگانی از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور از 24 بهمن‌ماه به میزبانی بوشهر آغاز شده و تا 28 این ماه ادامه دارد. در این مسابقات 400 ورزشکار از 30 استان کشور در دو بخش دختران و پسران در 6 رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، پتانک، شطرنج و تیراندازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر به مصاف هم می روند. این مسابقات در دو رده سنی 18 تا 35 و بالای 36 سال برگزار می شود.