شنبه هشتم اردیبهشت ماه

مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های امام راحل(ره)/ هاشمی: ورزشکاران ما ارزش انقلاب اسلامی را می‌دانند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جامعه ورزش ارزش انقلاب را می‌دانند و ارزش زیادی برای آن قائل هستند، گفت: ورزشکارانی که در میادین مختلف می‌روند، نسبت به ارزش‌ها پایبند هستند و با مدال‌آوری و قهرمانی‌ها باعث تقویت جمهوری اسلامی و غرور ملی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه ورزش همیشه در این ایام در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا کرده و با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق می‌کنند تا نشان بدهند که به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: ان‌شاءالله بتوانیم رهرو خوبی برای امام امروز جامعه مقام معظم رهبری  باشیم و در سایه ایشان، رهرو خوبی برای انقلاب باشیم.

وی با اشاره به علاقه جامعه ورزش به امام (ره) ادامه داد: جامعه ورزش ارزش انقلاب را می‌دانند و ارزش زیادی قائل هستند. آنها که در میادین مختلف می‌روند، نسبت به ارزش‌ها پایبند هستند و با مدال‌آوری و قهرمانی‌ها باعث تقویت جمهوری اسلامی و غرور ملی می‌شوند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور برای فینال جام ملت‌های آسیا به قطر می‌رود، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم  معمولا مسئولان در این سطح دعوت می‌شوند، ولی فعلا صحبتی برای حضور دکتر رئیسی نیست. اما خودم برای بازی نیمه نهایی به قطر سفر خواهم کرد،  ان‌شاءالله تیم ملی ابتدا به فینال صعود کند و پس از آن تصمیم‌گیری می‌شود.