شنبه هشتم اردیبهشت ماه

الماسی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان شد

جواد الماسی به مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مجمع انتخاباتی استان همدان امروز یکشنبه با حضور سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد که طی آن جواد الماسی به عنوان تنها کاندید این مجمع با ۱۵ رای از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، معصومه یعقوبی به عنوان نایب رئیس؛ پریسا فتحیان به عنوان خزانه‌دار و مهدی زارعی؛ سحر هاشمی نیا و هرمز نیک قدم به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این جلسه گفت: هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان با همت و تلاش جمعی توانسته موفقیت‌های ارزشمندی را در میادین ملی و بین المللی کسب کند. ورزشکارانی که دارای بیماری‌های خاص و پیوندی هستند را نباید بیمار نامید بلکه آنها اسطوره‌هایی هستند که در تمام شرایط برای موفقیت می‌کوشند.

علی حقیقی اظهار کرد: هر اندازه در ورزش هزینه شود، سودآور بوده و قطعاً سلامت جامعه را تأمین می‌کند.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز در این مجمع با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران این فدراسیون ادامه داد: فدراسیون رسالتی دارد که طی آن حرکت می‌کند و تلاش همه ما این است که بتوانیم خدماتی در شان ورزشکاران این فدراسیون را ارائه دهیم. ما همه ورزشکاران خود را به یک چشم می‌بینیم و از موفقیت‌ها و افتخاراتی که کسب می‌کنند به خود می‌بالیم.

وی ادامه داد: ما در آخرین مسابقات جهانی پیوند اعضا که فروردین امسال در استرالیا برگزار شد با 24 ورزشکار شرکت کردیم که این تعداد ورزشکار توانستند 79 مدال را برای کشورعزیزمان کسب کنند، مقام پنجم دنیا و لقب پدیده مسابقات را هم برای دومین سال پیاپی به خود اختصاص دادیم که کار بزرگی بود و خدا را از این بابت شاکریم.