چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

امیری: به دنبال تکراری قهرمانی بانوان در پتانک هستیم/ افتخارات انگلیس را در استرالیا تکرار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضای ایران از برگزاری اردوهای آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی ما از ۱۹ اردیبهشت آغاز شده و درصدد هستیم ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود در بخش بانوان در آقایان نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مهدی ممتاز امیری  تصریح کرد: اولین اردوی ما از ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده که تا بیست‌وسوم این ماه ادامه خواهد داشت، این اردو در استان گلستان و در شهر گرگان در حال برگزاری است و نفرات دعوت شده با آمادگی، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: در این اردو ۱۷ ورزشکار خانم و ۱۵ ورزشکار آقا در قالب مسابقات انفرادی و تیمی با هم به رقابت می‌پردازنند تا بعد از بررسی عملکرد آنها، ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا مشخص شود.

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضا ایران تاکید کرد: آنچه در این اردو قابل ذکر است به حضور پررنگ و موفق چهره‌های جدید باز می‌گردد، در مسابقات ۲۰۱۹ انگلستان و ۲۰۱۷ اسپانیا بیشترین مانور و مدال‌آوری ما روی بخش بانوان متمرکز بود اما در صدد هستیم تا در بخش آقایان نیز به همین توانمندی و موفقیت برسیم تا شاهد عملکرد بهتری از پتانک ایران در رقابت‌های پیش‌رو باشیم.

امیری ادامه داد: در رقابت‌های جهانی نیوکاسل انگلیس در بخش بانوان در دو قسمت تیمی و انفرادی توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، در آن رقابت‌ها کاروان اعزامی کشورمان برای نخستین بار موفق شد به عنوان سومی جهان برسد و همه ما در تلاش هستیم تا با تکرار آن موفقیت‌ها، بازهم برای ورزش کشورمان افتخار آفرین باشیم.

او ادامه داد: تا زمان اعزام و طبق پیش‌بینی‌هایی که داشتیم ۵ مرحله اردوی دیگر را در برنامه داریم تا با آمادگی کامل راهی استرالیا شویم. بدون شک در موفقیت یک تیم بخش‌های مختلفی چه در بعد حمایتی و در چه زمینه پشتیبانی، فعالیت می‌کنند که جا دارد از همه این دوستان تشکر کنم چرا که همه آنها در موفقیت‌هایی که به دست می‌آید شریک و سهیم هستند.

گفتنی است رقابت‌های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده در شهر پرث استرالیا برگزار خواهد شد. کاروان پیوند اعضای کشورمان در آخرین حضور خود در رقابت‌های جهانی بعد از انگلیس میزبان و آمریکا، برای نخستین بار به مقام سومی جهان دست یافت.