چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

موسوی: ورزش بیماران خاص نیازمند توجه خاص و ویژه است

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: جامعه ورزش ما یک جامعه خاص و ویژه است و بر همین اساس نیازمند نگاهی متفاوت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سید محسن موسوی در مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان افزود: باید از آقای حاجی‌زاده رییس پیشین هیات که عملکرد خوب و قابل توجهی داشت، قدردانی کنم، ضمن این که جا دارد به خاطر رتبه نخست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در سال ۹۹ نیز تشکر کنم و یقین دارم جمال فتاحی رییس جدید هیات نیز با توجه به تجربه و رابطه خوبی که با ورزشکاران دارد، می تواند این مسیر را به خوبی ادامه دهد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای کمک به هیات های ورزشی تحت پوشش فدراسیون به کار گرفته ایم، جامعه ورزشی ما متفاوت از سایر رشته ها و فدراسیون ها است و برهمین اساس باید با این نگاه متفاوت به ورزشکاران و قهرمانان توجه کرد.  

موسوی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کرونا نمی توانیم برنامه های گروهی خود را مانند گذشته دنبال کنیم، بر همین اساس سعی کردیم بیشتر برنامه های فدراسیون را به سمت فضای مجازی سوق دهیم البته اگر شرایط بهتر شود، فعالیت های دسته جمعی را نیز از سر می گیریم تا دوباره قهرمانان و ورزشکاران در فضایی سالم و با نشاط با هم به رقابت بپردازنند.