سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سرپرست هیات بیماران خاص استان خوزستان خبر داد

از انتخاب سرپرست شوش به عنوان استعدادیاب بدمینتون تا دیدار با ورزشکاران اندیمشک

سرپرست هیات بیماران خاص وپیوند اعضا استان خوزستان از انتخاب سرپرست هیات شوش بعنوان استعدادیاب هیات بدمینتون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی با اشاره به این موضوع گفت: جای خرسندی است که ورزشکاران و مربیان هیات ورزش بیماران خاص استان در عرصه فعالیت خود درخشش قابل توجهی دارند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: رضا ابراهیم امینی ورزشکار و مربی ارزنده بدمینتون و سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان شوش به عنوان استعدادیاب هیات بدمینتون استان انتخاب شد، وی از ورزشکاران و قهرمانان بدمینتون کشور است که مقام های بسیاری را درکشور کسب کرده و یکی از چهره های فعال ما به شمار می رود.

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص استان تصریح کرد: برای توسعه ورزش بیماران خاص به همت مسوولان نیاز داریم که یاری رسان ما باشند تا بتوانیم برای این عزیزان قدمی برداریم، استان خوزستان قهرمانان زیادی را در رشته های ورزشی مختلف دارد که حمایت سازمان ها در این راستا را می طلبد و امیدوارم این مساله مورد تاکید و توجه مسوولان قرار بگیرد.

 

نشست صمیمی سرپرست هیات ورزش بیماران خاص استان با ورزشکاران شهرستان اندیمشک

در این نشست که با حضور ۱۵ نفر از ورزشکاران و با حضور سهرابی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان اندیمشک برگزار شد، جمال فتاحی سرپرست هیات استان به برنامه های سال جاری هیات استان پرداخت و عملکرد سال های قبل را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با تشکر از زحمات رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان اندیمشک، قول تامین وسایل مورد نیاز ورزشکاران جهت تمرینات و حمایت های همه جانبه از شهرستان را داد.

فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که این ویروس منحوس هرچه سریعتر ریشه کن شود تا شاهد شکوفایی ورزشکاران بیماران خاص در میادین ورزشی باشیم.