پنجشنبه نهم فروردین ماه
در مجمع فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مطرح شد

فرهادی‌زاد: ساخت فضای ورزشی و حضور قوی‌تر در میادین جهانی خواسته هیات‌های استانی است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در مجمع فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بحث نوسازی و ساخت و ساز فضاهای ورزشی و همچنین حضور قوی‌تر ورزشکاران این فدراسیون در میادین جهانی مورد تاکید روسای هیات‌ها قرار گرفت و باید در این خصوص گام‌های موثری برداشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مجمع سالیانه این فدراسیون امروز با حضور رئیس، دبیر، اعضای هیات رییسه، روسای هیات های استانی و نمایندگان سایرنهاد‌ها به صورت وبینار و به ریاست دکتر مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

فرهادی‌زاد در این نشست افزود: روند برگزاری مجامع، ارائه گزارش مالی و عملکرد سال 99 فدراسیون‌ها است، حسابرس، خرانه دار و بازرس گزارش‌های مالی خود را بیان کردند که شرایط مطلوب ارزیابی شد و این نشان می دهد فعالیت مالی فدراسیون شفاف بوده و مشکلی نیست.

وی ادامه داد: آنچه روسای هیات‌های استانی درخواست داشتند به موضوع نوسازی، ساخت فضاهای جدید و تجهیز سالن‌های ورزشی باز می گردد که باید پیگیری و اجرایی شود. از سویی دیگر روسای هیات‌های استانی این مساله را پیگیر بودند که با توجه به شرایط کرونایی، شرایط مناسبی برای فعالیت و حضور ورزشکاران در میادین ورزشی مهیا شود تا جامعه هدف همچنان با انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند. تاکید و توجه به امکان استفاده از فضاهای مجازی و ارتقای دانش قهرمانان و ورزشکاران نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این مجمع بود که به آن پرداخته شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به این که در سال گذشته فدراسیون جهانی زیر مجموعه IOC شد و فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نیز به عنوان زیر مجموعه کمیته ملی المپیک شناخته شد، حضور قوی‌تر ورزشکاران ما در رویدادهای جهانی مورد تاکید قرار گرفت و امیدوارم همچنان با اقتدار بتوانند از عنوان سومی خود که برای نخستین بار در رقابت های جهانی 2019 نیوکاسل به دست آمده، دفاع کنند.

در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، گزارش مالی و وضعیت فدراسیون از سوی حسابرس، خزانه دار و بازرس مطرح شد که شرایط مالی فدراسیون در حد مطلوب ارزیابی شد. روسای هیات های استانی نیز نقطه نظرات خود را مطرح و در خصوص مسایل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند. مجمع سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات رئیسه، روسای هیات های استانی و سایر اعضا به صورت وبینار برگزار شد.