جمعه دهم فروردین ماه

برگزاری مسابقات دارت، شطرنج و تیراندازی به یاد رییس فقید هیات دزفول

ورزشکاران هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول با شرکت در مسابقات دارت، شطرنج و تیراندازی یاد و خاطره رییس فقید این هیات را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این رقابت ها که در سالن بسیج ورزشی دزفول برگزار شد، ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشته های دارت، شطرنج و تیراندازی به مصاف هم رفتند.

رستمی سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دزفول با اشاره به حضور پرشور ورزشکاران در این رقابت ها گفت: این مسابقات به یاد مرحوم تختایی رییس قبلی هیات و با حضور ۲۸ ورزشکار برگزار شد که از نفرات برتر هر رشته با حکم قهرمانی، مدال و جوایزنقدی تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: از همه ورزشکاران و دست اندرکاران این مسابقه باید تقدیر و تشکر کنم چرا که حضور این عزیزان نشان داد قدردان زحمات وتلاش های مرحوم تختایی بودند و یاد او همیشه در میان ما زنده است. همچنین باید از عبابافی، یکی از همراهان همیشگی و نکوییان دبیر این هیات نیز تشکر کنم که در کنار ما حضوری فعال دارند.  

رستمی از جمال فتاحی، رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان هم نام برد و خاطر نشان کرد: با حمایت ها و تلاش هایی که در مجموعه هیات خوزستان و زیرمجموعه هیات صورت می گیرد شاهد فعالیت پرشور ورزشکاران در رویدادهای ورزشی هستیم که بی شک در بالا بردن روحیه آنان تاثیر به سزایی دارد و امیدوارم تلاش هایی که صورت می گیرد ارتقای سلامت عمومی جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را به همراه داشته باشد.