جمعه دهم فروردین ماه

پیام تبریک نوروزی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در پیام دکتر فاطمه هاشمی آمده است:
بازهم نوروزی دیگر از راه رسید، این عید فرخنده و آغاز سال نو و حلول بهار طبیعت را که متقارن با اعیاد شعبانیه است را به همه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تبریک و تهنیت می گویم.
سالی که گذشت به دلیل شیوع ویروس کرونا هر چند با گرفتاری و دشواری های بسیار همراه بود اما عضویت فدراسیون جهانی و فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان در IOC و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در کارنامه این فدراسیون به شمار می رود که جا دارد این موفقیت را به تمامی دست اندرکاران، مسوولان، مربیان، ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش ایران و ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تبریک بگویم.
بی شک در سالی که گذشت تمام تلاش ما بر این بود که سلامتی ورزشکاران خود و جامعه هدف را در اولویت قرار دهیم و بر همین اساس بیشتر فعالیت های خود را معطوف به فضای مجازی کردیم تا با تاکید بر این اولویت، اهداف ورزشی و اجتماعی خویش را نیز دنبال کنیم و جا دارد به تمامی همکارانم در اقصی نقاط ایران زمین، خسته نباشید و خدا قوت بگویم.
در پایان جا دارد یاد کنیم از عزیزانی که نوروز کنارمان نیستند، برای همه آنان از خداوند منان آرزوی طلب مغفرت داریم و همچنین از کادر درمان که در خط مقدم جبهه‌ سلامت از جان خویش گذشتند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.
امیدواریم در سال جدید بازهم شاهد موفقیت ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در رقابت های داخلی و بین المللی باشیم و برای ایرانیان و مردم جهان نیز سالی سرشار از سلامتی، صلح و موفقیت آرزو می کنیم.