جمعه دهم فروردین ماه
به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

نفرات برتر رقابت های آنلاین دارت معرفی شدند

پرونده رقابت های آنلاین دارت، گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معرفی نفرات برتر بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مسابقات که از اول تا سوم خردادماه سال جاری با هدف مودت و دوستی برگزار شد در بخش آقایان ابوالفضل کمالی راد از زنجان به مقام نخست دست یافت، سالارمحمدی زاده از استان البرز در جایگاه دوم دست یافت و قاسم شاکری و ابوالفضل باقری هر دو از استان خراسان رضوی به مقام سومی مشترک دست یافتند.

 در بخش بانوان نیز آذرشاکریان از استان چهارمحال و بختیاری بالاتر از سایر رقبا به عنوان نخست دست یافت، سیده سمیرا موسوی از زنجان در رده دوم قرار گرفت و الهام ترکیان از استان اصفهان و بهیه هادی از استان کردستان به عنول سومی مشترک رضایت دادند.

عباس برخورداری رییس انجمن دارت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جا دارد از مسوولان فدراسیون و هیات ورزش استان زنجان بابت برگزاری این رویداد آنلاین تشکر کنم چرا که فرصتی دوباره در اختیار ورزشکاران داد تا در فضایی ایمن با هم به رقابت بپردازنند.

وی از عوامل اجرایی این رقابت ها هم نام برد و افزود: سیدمرتضی افضلی، رها رضایی فرد و اشرف مرادی و راستگو نیز در برگزاری این رقابت ها تلاش مضاعفی داشتند و با حضور آنها توانستیم رقابت های آنلاین دارت را به شکلی شایسته و مناسب برگزار کنیم.