پنجشنبه نهم فروردین ماه
با تاکید بر اهمیت ورزش در دوران کرونا و از سوی مسوولان ورزشی هیوستن

مسابقات مجازی 5 کیلومتر برگزار می شود

مقامات ورزشی هیوستن (هریس کانتی) در پی لغو مسابقات جهانی پیوند اعضا 2021 آمریکا، اقدام به برگزاری رویداد مجازی «5 کیلومتر به هر صورت» کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این مسابقات از جمعه 7 خرداد آغاز و تا روز شنبه پانزدهم این ماه ادامه خواهد داشت. ورزشکاران می بایست تا جمعه 14 خرداد فعالیت های خود را انجام داده و اطلاعات مربوطه را بارگزاری کنند. (روند بارگزاری به دلیل عدم اعلام از سوی مرکز برگزاری ، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد).

هدف از برگزاری این رویداد، تاکید بر اهمیت ورزش در جهان، به اشتراک گذاری عکس هایی از طی کردن مسیر در شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی در خصوص اهمیت اهدا عضو است. این رویداد می تواند در هر کجا و در هر زمانی (در بازه زمانی مسابقه) تکمیل شود. همچنین این مسابقه در رشته های مختلف (پیاده روی، دو، شنا، دوچرخه سواری و ... ) که بعد مسافت در آن مطرح است، برگزار می شود.

در زمان شرکت در این مسابقه مجازی باید از البسه زیبا و مناسب با شئونات اسلامی استفاده کرد. همچنین باید سعی کنید عکس هایی در طول مسیر از خود برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بگیرید.عکس ها و فیلم های خود را با هشتگ های زیر منتشر کنید. به بزرگی و کوچکی حروف دقت شود

#wtg2021

  #irantsf

 #WTGF

 #organ_transplant

#5kAnyway

 #WorldTransplantGames

زمان و مسیر طی شده ورزشکار باید توسط ساعت هوشمند ثبت شود. در صورتی که توانایی کافی (با توجه به سطح آمادگی جسمانی ورزشکار) برای اتمام 5 کیلومتر در یک شروع وجود نداشت، ورزشکار با صلاحدید خود می‌تواند این مسافت را به مسافت هایی که توانایی انجام آن ها را داشته باشد تقسیم و زمان هرکدام را جداگانه محاسبه کند. دقت شود که کل مسافت طی شده در این حالت باید 5 کیلومتر باشد و زمان می بایست زمان کلی در نظر گرفته شود.