جمعه دهم فروردین ماه

وزیر ورزش و جوانان: خدمت رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی قابل تقدیر است

وزیر ورزش و جوانان در پیامی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط ­عمومی از تلاش، خدمت­ رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در پیام دکتر سلطانی­ فر آمده است: در زمان ه­ای که آن را عصر دانایی نام نهاده ­اند ارتباطات و روابط­ عمومی عناصری کلیدی هستند که غفلت از آنها، ما را از دسترسی به دانایی دور می ­کند.امروزه روابط­ عمومی هوشمند و خلاق یکی از ابزارهای قدرتمند در مدیریت تحول­ گرا و توسعه­ محور است و در کمک به تصمیم ­گیری­های مدیریتی و راهبردی هر سازمان، تاثیری شگرف دارد.

خدمت ­رسانی و کوشش خردمندانه دست ­اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاع ­رسانی و تنویر افکارعمومی و همراهی با مردم گران قدر کشورمان گام برمی­دارند، قابل تقدیر است.

اینجانب با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط­ عمومی، زحمات تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی را که با تلاشی بی ­دریغ در توسعه پایدار ورزش و اعتلای جایگاه جوانان نقش ­آفرینی می کنند، ارج نهاده و از خداوند متعال توفیق روز افزون تلاشگران این حوزه را برای خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.