جمعه دهم فروردین ماه
به مناسبت روز بیماری های خاص و صعب العلاج 

دورهای آموزشی زبان ویژه ورزشکاران تهرانی برگزار می شود

هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران به مناسبت 18 اردیبهشت ماه، دوره های آموزشی زبان را ویژه ورزشکاران و مربیان این استان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، 18 اردیبهشت ماه مصادف است با روز بیماری های خاص و صعب العلاج و به همین منظور هیات تهران با هدف ارتقای سطح دانش ورزشکاران ملی پوش و قهرمانان استانی اقدام به برگزاری دوره های زبان ویژه ورزشکاران این استان کرد.
دکتر مریم فرجی مدرس دوره های زبان در این خصوص گفت: یکی از مشکلاتی که ورزشکاران و قهرمانان ما دارند به موضوع برقراری ارتباط و تعامل به ویژه در رویدادهای برون مرزی است و بر همین اساس هیات تهران تصمیم گرفت تا دوره های تخصصی را برای ورزشکاران و قهرمانان برگزار کند تا گام بلندی در رفع این مساله داشته باشد.
وی افزود: در این دوره، زبان عمومی تدریس خواهد شد که به صورت آنلاین بوده و هدف ما این است که از سطح پایه شروع کنیم تا همه قهرمانان به یک شیوه و با نظم و ترتیبی که در نظر داریم، آموزش های لازم را ببینند. 
فرجی تصریح کرد: هر دوره به صورت 10 جلسه یک ساعته خواهد بود که با توجه به شرایط ورزشکاران، روزهای جمعه را برای این مساله در نظر گرفتیم و از ساعت 11 تا 12 قهرمانان و ورزشکاران استان تهران با حضور در این کلاس های آنلاین، سطح مهارتی خود را افزایش خواهند داد.
وی تاکید کرد: زمان آغاز این دوره از 24 اردیبهشت ماه خواهد بود، طبیعی است بعد از هر دوره آزمون های لازم به عمل خواهد آمد تا سطح و توانایی افراد دوباره سنجیده شود و در صورت کسب امتیازهای لازم، افراد می تواند به دوره بعدی و سطح بالاتر ارتقا یابد.