جمعه دهم فروردین ماه

موسوی: کاروان کیفی به مسابقات جهانی استرالیا اعزام خواهد شد

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از اعزام کاروان کیفی این فدراسیون به مسابقات جهانی استرالیا در فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سید محسن موسوی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در نظر گرفتیم کاروان کیفی با پیش‌بینی کسب مدال را به استرالیا اعزام کنیم و بر همین اساس با توجه به نشست‌های تخصصی که برگزار شد، در این خصوص به جمع‌بندی و اتفاق نظر رسیدیم. 

وی که در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان رضوی صحبت می‌کرد، از حضور ورزشکاران بیماران خاص خراسان رضوی در مسابقات زنجان ابراز خرسندی کرد و گفت: دی ماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور ویژه بیماران ام اس در اصفهان برگزار می‌شود، همچنین در بهمن ماه نیز مسابقات قهرمانی کشور دیابت برگزار خواهد شد که پس از قطعی شدن زمان و میزبان این مسابقات، به هیات‌ها برای اعزام ورزشکاران اطلاع‌رسانی می‌ شود.

موسوی در ادامه گفت: با توجه به اینکه فروردین سال آینده ورزشکاران ما باید به مسابقات برون مرزی استرالیا اعزام شوند، مسابقات ملی را باید در نیمه دوم سال و به صورت فشرده برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان هیات‌های ورزشی و درخواست حمایت از ارگان‌های دولتی برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: با وجود اینکه بودجه فدراسیون اندک است اما برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا هزینه می‌شود.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با تاکید بر اینکه خراسان رضوی ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات و میزبانی از رقابت‌های ملی دارد، گفت: در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این استان نیز باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد ضمن آنکه این استان می تواند اردوهای تیم هلی تحت پوشش را نیز به خوبی برگزارکند.

موسوی به اهمیت لزوم در نظر گرفتن سالن اختصاصی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا استان اشاره و اضافه کرد: اختصاص سالن ورزشی ویژه این قشر از جامعه می تواند موجب کسب درآمد برای هیات شود که از این حیث حائر اهمیت است.