پنجشنبه نهم فروردین ماه
نشست روسای هیات های استانی در رامسر

موسوی: انسجام تیمی و خرد جمعی، اولویت اصلی برنامه‌های فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خواهد بود

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به اینکه با خرد جمعی و کار گروهی می‌توان به اهداف عالیه این فدراسیون و ورزش دست یافت، گفت: همدلی، اتحاد و انسجام تیمی مثال زدنی که در این فدراسیون و هیات‌های استانی وجود دارد ما را به آینده و روزهای خوشی که در پیش است، بیش از پیش امیدوار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در نشست روسای هیات‌های استانی این فدراسیون که در رامسر برگزار شد، سیدمحسن موسوی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماهه و اقدامات و برنامه‌های پیش روی این فدراسیون را ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص اردوها، مسابقات گروه‌های تحت پوشش،‌ برنامه‌های آتی و کلاس‌های آموزشی نکاتی را به اطلاع روسای هیات‌های استانی رساند.

در ادامه این نشست در خصوص وضعیت‌ صورت‌های مالی، هزینه‌کرد استان‌ها،‌ قوانین جدید برگزاری مجمع ( کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان، داوران، نحوه پرداختی و ... ) توضیحاتی ارائه شد.

بخش بیشتر این نشست به بیان نقطه نظرات روسای هیات‌های استانی اختصاص داشت. روسای هیات‌های استانی از جمله خوزستان، زنجان،‌ گلستان،‌اصفهان،‌ کرمان،‌همدان،‌مازندران،‌ سیستان و بلوچستان،‌ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، هرمزگان و ‌آذربایجان شرقی در این نشست به بیان مسایل روز ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا پرداخته و عملکرد هیات‌های استانی خود را ارائه کردند.