شنبه یکم اردیبهشت ماه

نفرات برتر رقابت‌های هفته دولت هرمزگان معرفی شدند

پرونده رقابت‌های بدمینتون، دارت، طناب‌کشی و تیراندازی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان با معرفی نفرات برتر بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ به مناسبت هفته دولت مسابقات بدمینتون، دارت، طناب‌کشی و تیراندازی برای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

در این رقابت‌ها که با حضور کریم زاده رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان، مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان، شهدوستی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان بندرعباس و عالی پور نایب ریس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا  در سالن خانه بدمینتون برگزار شد نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:

در رشته بدمینتون بانوان مرضیه سلیمانی، مهدیه آرامش و صالحه کوهی اول تا سوم شدند،  در بدمینتون آقایان نیز میلاد خدمتکاری اول شد و محمدرضا وفا‌خواه و علی ایرانمش دوم و سوم شدند.

در مسابقات دارت بانوان مقام اول را زهره تختی از آن خود کرد، مقام دوم به محدثه حاجبی رسید و شیوا داوودی سوم شد. در مسابقات دارت آقایان هم محمداردانه، طاها ایرانمش و هشام ادیبی اول تا سوم شدند.

در مسابقات تیراندازی بانوان مهرنوش فرهودی اول شد، زیبا خنشا در جایگاه دوم ایستاد و زهرا درویش نژاده به مقام سومی بسنده کرد. در مسابقات تیراندازی آقایان محمدرضا وفا خواه عنوان نخست را کسب کرد، میلاد خدمتکاری دوم شد و طاها رفیعی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در رشته طناب کشی بانوان زیبا خنشا، زهرادرویش زاده، شیوا داودی، زهره تختی ، محدثه حاجبی، سارا علمشاه، و مهرنوش فرهودی و در طناب کشی آقایان محمدرضا وفاخواه، میلاد خدمتکاری، طاها ایرانمش ، سجادرفیعی ، کیارش کریمیان، علی ایرانمش و طاها رفیعی به مقام نخست دست یافتند.