پنجشنبه سی ام فروردین ماه

امیری: پتانک موفقیت های 2019 انگلستان را در استرالیا تکرار خواهد کرد

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضا با اشاره به شرایط مطلوب اردوی این تیم گفت: با توجه به شرایط نفرات حاضر در اردو درصد هستیم نتایج درخشان رقابت های جهانی 2019 انگلستان را تکرار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مهدی ممتاز امیری ادامه داد: دومین مرحله اردوی تیم ملی پتانک کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا طی 4 روز در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد که طی آن 12 آقا و 11 ورزشکار خانم در این اردو حضور داشتند.

وی تصریح کرد: وضعیت نفرات حاضر در این اردو خیلی خوب بود، به ویژه نسبت به اردوی اول شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم. ورزشکاران ما از نظر فنی و تاکتیکی پیشرفت خوبی داشتند و من به نتایج و آینده این تیم امید بسیار دارم.

سرمربی تیم ملی پتانک پیوند اعضا تاکید کرد: این اردوی آخر ما با این شرایط بود و از اردوی بعدی تنها نفرات اعزامی به رقابت‎های جهانی استرالیا در اردوها حضور خواهند داشت. با این شرایط از اردوهای بعدی برنامه های ما متفاوت خواهد بود و در صدد هستیم تا بهترین عملکرد را در این خصوص داشته باشیم.

امیری ادامه داد: باید از حمایت های دکتر فرهادی زاد به عنوان حامی همیشگی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و سیدمحسن موسوی دبیر این فدراسیون که پشتیبان ورزش ما هستند تقدیر و تشکر کنم چرا که با حضور آنها این ورزش همواره در مسیر ترقی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج درخشان رقابت های جهانی 2019 انگلستان را دوباره تکرار کنیم.

گفتنی است رقابت های جهانی استرالیا به میزبانی شهر پرث فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد و قرار است فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با کاروانی کیفی راهی این مسابقات شود.