پنجشنبه نهم فروردین ماه
دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خبر داد؛

برترین‌های جشنواره فرهنگی ولادت و امامت هم‌زمان با روز تربیت بدنی و ورزش معرفی می‌شوند

جشنواره فرهنگی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق(ع) در سه بخش عکاسی، دل‌نوشته و نقاشی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ سیدمحسن موسوی دبیر این فدراسیون با اشاره به ایام مبارکی که در پیش است، گفت: این جشنواره فرهنگی در سه بخش ایثار و شهادت، ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و ورزش، حجاب و عفاف در خانواده برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس، دل‌نوشته و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: برای آنکه آثار فاخری را در این جشنواره داشته باشیم در نظر گرفتیم زمان کافی را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم، با توجه به این که در مهرماه سال جاری ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق(ع) را در پیش داریم، این ایام را انتخاب کردیم تا انشالله در روز 26 مهرماه و هم‌زمان با روز تربیت‌بدنی و ورزش نفرات برگزیده را معرفی کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد: این جشنواره ویژه ورزشکاران و قهرمانان تحت پوشش فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خواهد بود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ بیستم مهرماه به دبیرخانه جشنواره که در محل فدراسیون واقع است،‌ارائه دهند.

موسوی همچنین یادآور شد: در صورتی که اثر فاخری از سوی داوران این جشنواره به صورت منتخب برگزیده شود، به صورت جداگانه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.