جمعه دهم فروردین ماه

پایان المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان

پانزدهمین دوره المپیاد هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ رئیس این هیات خوزستان با اشاره به برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد ورزشی در روزهای۳۰ و ۳۱ تیرماه ماه با حضور ۱۴ شهرستان و ۱۵۸ نفر در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و به میزبانی فوق العاده ماهشهر در شهرک بعثت برگزار شد.

جمال فتاحی تصریح کرد: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد و میزبانی شهرک بعثت و مجموعه هتل‌های عملیات غیر صنعتی ماهشهر نیز بسیار عالی بود که جا دارد از خنفری رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر، دکتر خواجه گیری رئیس هیات شهرستان، شهردار و به خصوص مدیریت هتل‌های شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر و تالار اندیشه تشکر کنم.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در این رقابت‌ها به ۴۸ ورزشکار برتر در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال مدال و حکم اهدا شد و در بخش تیمی بانوان، دزفول، بهبهان، باغملک و شادگان به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند و در بخش آقایان نیز اهواز به قهرمانی رسید، رامهرمز دوم شد و امیدیه و ماهشهر به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: تیم‌ها در سطح کیفی خوبی با هم به رقابت پرداختند و نزدیکی رقابت‌ها نشان از توانایی و پتانسیل بالای ورزشکاران استان داشت که باعث دلگرمی است.

او با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی این هیات، عنوان کرد: نفرات برتر این المپیاد به مسابقات قهرمانی کشوری گروه‌های تالاسمی، دیابت، ام اس و هموفیلی اعزام خواهند شد. همچنین این هیات میزبان مسابقات قهرمانی دیابت آقایان و بانوان کشور و اردوی تیم‌ملی پیوند اعضاء کشور در سه ماه پایانی سال خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا هیات ورزش خوزستان به آن جایگاهی که شایسته آن است، دست یابد.