جمعه سی و یکم فروردین ماه

اهدای مدال طلای ورزشکار پیوند اعضاء به خانواده اهدا کننده عضو در کهگیلویه و بویراحمد

ورزشکار پیوندی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء کهگیلویه و بویراحمد، مدال طلای مسابقات دوومیدانی خود را به خانواده اهدا کننده عضو در یاسوج تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جلال شرفی بیاره قهرمان دوومیدانی پیوندی هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کهگیلویه و بویراحمد در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده استانداری و مسئولان این هیأت،  طی مراسمی مدال طلای مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور خود را به خانواده صادق بهشتی اهدا کننده عضو در شهر یاسوج اهدا کرد.

در این آیین از پدر و مادر زنده یاد صادق بهشتی به دلیل اهدای عضو فرزندشان، تجلیل شد. سید محمود سعیدی نسب رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تقدیر از کار زیبای این ورزشکار در گسترش فرهنگ‌سازی و اهمیت موضوع اهدا عضو در جامعه، این حرکت را تکمیل کننده اخلاق در ورزش قهرمانی و به نوعی مدال جوانمردی و مرام پهلوانی دانست.

گفتنی است جلال شرفی بیاره، مدال طلای پیاده روی 5000 متر مسابقات قهرمانی دوومیدانی پیوند اعضاء کشور که آذرماه در شیراز برگزار شده بود را به خانواده این جوان فداکار تقدیم و یاد و خاطره او را گرامی داشت.