جمعه دهم فروردین ماه

نصرتی: بدمینتون در انفرادی و تیمی روی سکو خواهد رفت/ در استرالیا شایستگی‌های خود را به نمایش می‌گذاریم

مربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا با اشاره به وضعیت ملی پوشان کشورمان در راه جام جهانی استرالیا گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و شرایطی که وجود دارد، در صدد هستیم تا در رقابت‌های پیش رو نیز مدال‌آور باشیم و در دو بخش انفرادی و تیمی می‌توانیم روی سکو برویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ فرشاد نصرتی تصریح کرد: پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا نخستین تمرین تیم ملی را از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران و با حضور ۹ ورزشکار از سراسر کشور برگزار کردیم که نفرات برتر و آماده جهت ادامه فعالیت و حضور در اردوهای بعدی به فدراسیون معرفی می شوند.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت‌های جهانی موجب شد، تمرینات ورزشکاران با اختلال ایجاد شود به همین دلیل شاهد افت فنی و بدنی ملی‌پوشان هستیم. در حال حاضر از بعد فنی و بدنی نسبت به ۴ سال گذشته عقب‌تر هستیم اما با تمریناتی که مد نظر داریم در ۳ ماه آینده به شرایط مطلوب رسیده و در زمان باقی مانده تا آغاز رقابت‌های جهانی استرالیا ورزشکاران را در شرایط کسب مدال قرار می‌دهیم.

دبیر فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: ورزشکاران این رشته در اعزام‌هایی که داشتند مدال‌آور بوده و برای کشور و ورزش فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا عملکردی موفق داشتند،‌ با توجه به شناختی که از نفرات داریم این‌بار نیز در استرالیا به کسب مدال در دو بخش انفرادی و تیمی امید بسیار داریم و می‌توانیم بازهم افتخارآفرین باشیم.

گفتنی است رقابت‌های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر پرث استرالیا برگزار خواهد شد. کاروان ورزشی کشورمان در آخرین دوره این مسابقات در ۲۰۱۹ نیوکاسل برای اولین بار موفق به کسب عنوان سومی جهان شدند.