پنجشنبه نهم فروردین ماه

تخصیص سالن ورزشی برای قهرمانان بیماران خاص و پیوند اعضای قم

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: با موافقت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم مقرر شد تخصیص سالن ورزشی هیات استان در دستور کار قرار گیرد.

سیدمحسن موسوی افزود: در حاشیه سفر به استان قم و بازدید از اردوی تیم دارت پیوند اعضا اعزامی به رقابت‌های جهانی استرالیا با ابراهیم سانی‌خانی سرپرست اداره ورزش و جوانان قم در خصوص تعامل و همکاری دیدار و گفت‌وگو داشتیم.

وی ادامه داد: سانی‌خانی که با معاونین خود از اردوی تیم ملی دارت پیوند اعضای کشورمان بازدید کرده بود در جریان روند فعالیت‌های قهرمانان این فدراسیون و تعدد رشته‌های تحت پوشش قرار گرفت. در این بازدید با توجه به مسایل و مشکلات موجود، بحث تخصیص سالن ورزشی به قهرمانان استان مورد تاکید قرار گرفت که وی دستور داد این مساله مورد پیگیری قرار گیرد.

موسوی یادآور شد: در خصوص بحث میزبانی از تیم‌های ملی و برپایی اردوی های ملی پوشان و تاکید و توجه به ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان، از دیگر مواردی بود که در این نشست صمیمی به آن پرداخته شد که طرفین بر همکاری و تعامل مناسب تاکید داشتند.

گفتنی است اولین اردوی تیم ملی دارت پیوند اعضای کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا به میزبانی قم در حال برگزاری است. رقابت‌های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا در شرایطی برگزار می‌شود که فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در آخرین حضور خود در رقابت‌های ۲۰۱۹ انگلستان، به مقام سومی جهان دست یافته است.