جمعه دهم فروردین ماه

سرمربی تیم دارت پیوند اعضا: رقابت نزدیکی برای پوشیدن لباس تیم ملی وجود دارد

سرمربی تیم ملی دارت پیوند اعضا گفت: سطح فنی نفرات دعوت شده به اردو بسیار بالاست و همه ورزشکاران برای تصاحب پیراهن تیم ملی رقابت نزدیکی با هم دارند.

علیرضا بغدادی افزود: اولین اردوی تیم ملی دارت پیوند اعضا برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا از یازدهم اردیبهشت ماه آغاز شده که تا شانزدهم این ماه ادامه دارد، این اردو با حضور ۱۳ ورزشکار در استان قم برپا شده و ورزشکاران با سطح آمادگی بسیار بالایی در آن شرکت دارند که این مساله نشان می‌دهد در این ایام تمرینات خوب و منظمی را در دستور کار خود داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این اردو ۴ خانم و ۸ آقا از استان‌های تبریز، اصفهان، مازندران، همدان، خراسان رضوی، فارس، کرمان، گلستان، سمنان و کردستان حضور دارند که طبق برنامه به مرور تمرینات پرداخته و روند آماده‌سازی خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی دارت پیوند اعضا در خصوص این که نحوه انتخاب نفرات دعوت شده به اردو بر چه اساس بوده، تصریح کرد: از مسابقاتی که در سال گذشته انجام شد و بر اساس نحوه فعالیت آنها، بهترین و آماده‌ترین نفرات کشور به این اردو فراخوانده شدند، دارت از جمله رشته‌های مدال‌آور ما بوده و قصد داریم در رقابت‌های جهانی پیش رو نیز بار دیگر برای ورزش کشورمان افتخار آفرین باشیم.

همچنین سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز با حضور در اردوی قم، از نزدیک روند آماده سازی ملی پوشان را مورد بررسی قرار داد.

 گفتنی است رقابت‌های جهانی پیوند اعضا فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا در شرایطی برگزار می‌شود که فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در آخرین حضور خود در رقابت‌های ۲۰۱۹ انگلستان، به مقام سومی جهان دست یافته است.