پنجشنبه نهم فروردین ماه

آغاز اردوهای آماده سازی پیوند اعضا برای مسابقات جهانی استرالیا

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از برگزاری اردوهای آمادگی این فدراسیون برای حضور در رقابت های جهانی استرالیا خبر داد.

سیدمحسن موسوی افزود: رقابت‌های جهانی پیوند اعضا، فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا برگزار می شود که قصد داریم با کاروانی کیفی در این رویداد به میدان برویم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در چند وقت اخیر تقریبا برنامه‌های خود را به حالت تعلیق درآورده بودیم چراکه سلامت ورزشکاران در اولویت کار ما بود، در حال حاضر و با بهبود شرایط برنامه‌های اردوی رشته‌های مختلف را اعلام کردیم و قصد داریم تا استارت کار خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی را بزنیم.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد: اولین اردوی ما به قهرمانان دارت معطوف است که این اردو از یازدهم تا شانزدهم این ماه و به میزبانی قم برگزار می شود. اردوی دوم به رشته پتانک اختصاص دارد که این اردو نیز از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه و در گلستان برگزار می شود.

موسوی گفت: از ۲۵ تا ۳۰ این ماه نیز در تهران اردوی تیم ملی بدمینتون برگزار می شود و ملی پوشان اسکواش نیز از سی‌ام اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد و به میزبانی تهران برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هدف نهایی ما اعزام یک کاروان کیفی به رقابت‌های جهانی استرالیاست، کاروان ایران در بازی‌های قبلی و در ۲۰۱۹ انگلستان موفق به کسب مقام سومی جهان شدند و قصد داریم تا این افتخار برای ورزش ایران حفظ شود.