پنجشنبه نهم فروردین ماه

ربانی: ملی پوشان دوومیدانی پیوند اعضا برای رقابت‌های جهانی استرالیا آماده می‌شوند

مربی تیم ‌ملی دوومیدانی پیوند اعضا با تمجید از شرایط میزبانی اهواز از اردوی این تیم گفت: ملی پوشان دوومیدانی کشورمان برای حضوری شایسته در رقابت های جهانی استرالیا اردوی آماده سازی خود را در اهواز آغاز کرده اند که نفرات دعوت شده تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات می پردازند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا محسن ربانی افزود: پس از بهبود شرایط کرونایی در کشور و با تمهیداتی که در نظر گرفته شد نخستین اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در شهر اهواز آغاز شد تا نفرات دعوت شده مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در این اردو ۳۵ ورزشکار و مربی مرد و ۱۹ ورزشکار و مربی زن حضور دارند که باید از میزبانی خوب و شایسته اهوازی ها تشکر کنم. این اردو پس از وقفه ای طولانی تشکیل شده و با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز رقابت های جهانی استرالیا طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

ربانی در خصوص این که ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران چند نفر خواهد بود، تاکید کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست چرا که فدراسیون در نظر دارد کاروانی کیفی را به مسابقات اعزام کند و بر همین اساس باید عملکرد ورزشکاران به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین و شایسته ترین نفرات شانس پوشیدن لباس تیم ملی را داشته باشند.  

مربی تیم ‌ملی دوومیدانی پیوند اعضا به رقابت های ۲۰۱۹ انگلستان هم اشاره کرد و گفت: در دوره قبلی این مسابقات کاروان ورزشی ایران برای نخستین بار موفق شد به مقام سومی جهان دست یابد و از سوی فدراسیون جهانی به عنوان پدیده مسابقات معرفی شود. تعداد مدال های ایران در این دوره هم قابل تقدیر بود و در صدد هستیم این جایگاه را برای ورزش ایران حفظ کنیم. خوشبختانه قهرمانان دوومیدانی ایران همواره مدال آور بوده اند و می خواهیم این بار نیز در این رقابت ها عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی از میزبانی خوب و شایسته اهوازی ها از اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا یاد کرد و گفت: شرایط هوایی اهواز در این ایام و میزبانی خوبی که از اردوی تیم ملی انجام شد نشان از ظرفیت و پتانسیل این استان دارد که جا دارد از مسئولان مربوطه تقدیر و تشکر کنم.