جمعه دهم فروردین ماه

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص: کاروان کیفی به استرالیا اعزام می‌کنیم

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به برگزاری نشست هیات رئیسه این فدراسیون گفت: در این نشست پیرامون مسابقات جهانی استرالیا و رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سید محسن موسوی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات جهانی پیوند اعضا که فروردین ماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر پرت استرالیا برگزار می شود با نظر اعضای هیات رئیسه اعزام کاروان کیفی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی مسائل فنی و عملکرد ورزشکاران و مطابق با نتایج و رکوردهای جهانی، تیمی متشکل از قهرمانان و ورزشکاران کشورمان با تأکید بر کیفی بودن کاروان به این مسابقات اعزام شود.

وی در مورد جام جهانی فوتبال هم تاکید کرد: با حمایت های صورت گرفته تیم ملی فوتبال ایران تشکیل شده و در این مدت اردوهای آمادگی خود را نیز پشت سر گذاشته است که عملکرد و روند کار مورد ارزیابی قرار گرفته و مطلوب ارزیابی می شود و امید بسیاری به نتایج این تیم داریم.

دبیر این فدراسیون گفت: با توجه به اینکه هنوز کشور میزبان زمان دقیقی را اعلام نکرده نظر هیات رئیسه این بود که تمرینات و روند کار همچنان ادامه یابد و هر زمان که محل و زمان دقیق مسابقات مشخص شد جلسه کارشناسی پیرامون اعزام صورت بگیرد.

موسوی یادآور شد: نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال قرار بود سال ۲۰۲۰ به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، طبق برنامه مسابقات در سال ۲۰۲۲ به فرانسه واگذار شد که تا این لحظه بازخوردی در خصوص برگزاری قطعی یا لغو این مسابقات دریافت نکرده‌ایم و همچنان منتظر نظر نهایی فدراسیون جهانی در این خصوص هستیم.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا یادآور شد: در این نشست گزارشی از عملکرد فدراسیون به اطلاع اعضای هیات رئیسه رسید و برنامه‌های آتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.