پنجشنبه نهم فروردین ماه

تاکید بر حمایت از ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان

در دیدار رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان با مدیر کل ورزش و جوانان این استان بر حمایت از ورزش بیماران این هیات تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این دیدار جمال فتاحی به تشریح فعالیت ها و موفقیت های ورزشی این هیات در سال ۹۹ پرداخت و گفت: در سال جاری نیز این روند ادامه دارد و ورزشکاران هیات ورزش بیماران خاص و یوند اعضا استان بر روی نوار موفقیت گام بر می دارند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان تصریح کرد: در همین سال موفق شدیم نخستین مقام قهرمانی تیمی استان را با کسب ۴۲ مدال جشن بگیریم که این مهم در مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور به دست آمد.

وی افزود: میزبانی مسابقات منطقه ای کشور، اعزام تیم های دوومیدانی و دارت به مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری سیزدهمین دوره المپیاد استانی، برگزاری مراسم تجلیل از روسا و دبیران هیات های شهرستانی و اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا کشور به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان از دیگر برنامه های انجام شده است که جا دارد از حمایت های صورت گرفته در این خصوص تشکر کنم.

فتاحی همچنین از فعال بودن ۱۴ شهرستان استان خبر داد و گفت: در این میان مسئولیت 5 شهرستان بر عهده بانوان است که به عنوان رئیس هیات نقش به سزایی در ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دارند.

دکتر بنی تمیم در این جلسه حمایت کامل خود را از هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان اعلام کرد و گفت: هر کاری که لازم باشد را انجام می دهیم و در کنار ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان هستیم.

در پایان این نشست، تندیس حامی ورزشکاران هیات توسط دو ورزشکار ارزنده استان به دکتر بنی تمیم اهدا گردید.