جمعه دهم فروردین ماه

بازدید عضو هیات رئیسه فدراسیون از تیم ملی فوتبال پیوند اعضا

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال این فدراسیون در جریان روند آماده سازی آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مهین فرهادی زاد در آخرین روز از اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در راه جام جهانی فرانسه در کمپ تیم های ملی فوتبال حضور یافت و با کادر فنی و ملی پوشان کشورمان به گفت و گو نشست.
وی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای قهرمانان و ورزشکاران این فدراسیون گفت: تلاش و ممارست شما حکایت از اراده و پیشتکاری است که نوید بخش روزهای خوب است. امیدواریم هم در ورزش و هم در زندگی به موفقیت های بزرگی دست یابید و شاهد سلامتی و تندرستی شما باشیم.
وی با تاکید بر این که همه قهرمانان و ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مانند فرزندان ما هستند، افزود: تلاش مجموعه فدراسیون و دست اندکاران این حوزه حمایت از شماست و امیدواریم در این رشته نیز مانند سایر رشته های تحت پوشش بتوانیم سکوهای قهرمانی را به نام ایران اسلامی درآوریم
بهمن طهاسبی که در این اردو وظیفه هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت طی سخنانی وضعیت این تیم را به اطلاع عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا رساند و گفت: بدون شک این تیم شایستگی ایستادن بر سکوی قهرمانی جام جهانی فوتبال را دارد و می توانیم به این مهم دست یابیم
 
گفتنی است علی چینی سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا به دلیل همراهی تیم رایکای بابل در لیگ دسته یک در این دیدار حضور نداشت و بهمن طهماسبی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده داشت.
در این بازدید سید محسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و مجید کرمی رئیس انجمن فوتبال این فدراسیون نیز حضور داشتند.