پنجشنبه نهم فروردین ماه

خوزستان قهرمان مسابقات بیماران خاص منطقه‌ای کشور شد

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: عنوان قهرمانی مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضا منطقه ای کشور به خوزستان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی افزود: مسابقات ورزشی منطقه ای بیماران خاص و پیوند اعضا کشور با حضور استان های خوزستان،  قم، همدان و اروند از هشتم تا دهم دی ماه به میزبانی استان خوزستان در شهرستان دزفول و در چهار رشته تنیس روی میز، دارت،  شطرنج و تیراندازی آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۳۰ و بالای ۳۰ سال برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات و در رده آقایان و بانوان خوزستان قهرمان شد، همدان به مقام دومی رسید و قم و اروند به ترتیب مقام سوم مشترک را کسب کرد.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان افزود: اهدا ۶۴ مدال به ورزشکاران برتر باعث ایجاد شور و نشاط در بین همگان شد، ضمن این که میزبانی شایسته و برگزاری خوبِ مراسم اختتامیه باعث رضایت مندی کامل تیم های شرکت کننده بود.

فتاحی ضمن تشکر از تمامی افرادی که نقشی در میزبانی داشتند و همچنین امین رستمی و مهرداد نکوییان رئیس و دبیر هیات ورزش بیماران خاص دزفول، گفت: باید دست تک تک ورزشکاران بیماران خاص دزفول را که در این ۳ روز شبانه روز در حال خدمت بودند را بوسید. همچنین در مراسم اختتامیه از خانواده رئیس فقید هیات شهرستان دزفول و چهار نفر از ورزشکارانی که آسمانی شدند تجلیل به عمل آمد.