پنجشنبه نهم فروردین ماه

بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ ضمن دیدار و گفت و گو با مسوولان این فدراسیون در جریان روند فعالیت های آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا،‌ سید حمید سجادی در این بازدید با مسوولان فدراسیون دیدار کرد و در جریان آخرین روند فعالیت های آنان قرار گرفت.

سید محسن موسوی دبیر فدراسیون در گزارشی به تشریح برنامه های برگزار شده پرداخت و از افتخارآفرینی و موفقیت ورزشکاران کشورمان در رویدادهای جهانی سخن گفت. کسب مقام سومی در رقابت های جهانی 2019 انگلستان که برای نخستین بار در طول تاریخ به دست آمده و تقدیر فدراسیون جهانی از ایران به عنوان پدیده مسابقات، از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن اشاره شد. برگزاری رقابت های قهرمانی کشور پیوند اعضا و گزارشی از رشته های تحت پوشش این فدراسیون از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار صمیمانه بود.

در ادامه این نشست، مهین فرهادی عضو هیات رییسه فدراسیون با اشاره به شرایط خاص و مسایل پیش روی این فدراسیون گفت: امیدواریم با توجه به نگاه مثبتی که در وزیر ورزش و جوانان سراغ داریم، شاهد توجه بیشتر به قهرمانان و ورزشکاران این فدراسیون باشیم چرا که آنها جدا از مباحث ورزشی و قهرمانی، با مشکلات عدیده ای دست به گریبان هستند که نیازمند توجه خاص و حمایت ویژه است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ورزش برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه هدف فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، گفت: کارو فعالیت در این حوزه یک وظیفه است چرا که در سایر فدراسیون ها بحث قهرمانی و مدال آوری مورد توجه قرار می گیرد اما در این حوزه ما باید به جان انسان ها، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد امید و انگیزه در میان قهرمانان و ورزشکاران توجه کنیم.

وی ادامه داد: دولت جدید نگاه ویژه ای در این خصوص دارد و ما آماده ایم تا برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گام های موثر و مفیدی را برداریم تا بخشی از آلام و مشکلات قهرمانان و ورزشکاران این فدراسیون و البته نگرانی خانواده ها را کاهش دهیم و اعتقاد داریم آنها نیز باید سهم خود را در این جامعه داشته باشند.

در پایان این نشست سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در راستای برطرف کردن مشکلات و حمایت از ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، دستورات لازم را صادر کرد.