پنجشنبه سی ام فروردین ماه

تاکید بر تعامل و همکاری فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با وزارت نفت

در نشست سرپرست اداره کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت با مسئولان فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بر همکاری و تعامل طرفین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این نشست که در محل فدراسیون و با حضور مهین فرهادی زاد عضو هیات رئیسه و سید محسن موسوی دبیر فدراسیون، منصور قنبرزاده سرپرست اداره کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، مریم فانی معاون امور ورزش بانوان و کارکنان خانواده و ایوب سعیداوی معاون امور مسئولیت های اجتماعی این وزارتخانه برگزار شد بر تعامل طرفین و توجه به حوزه سلامت تاکید شد.

در ابتدای این نشست، دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به رشته های تحت پوشش، گزارشی از روند فعالیت های این فدراسیون را ارائه و فعالیت های فدراسیون را در بعد ورزش همگانی و قهرمانی برای 6 گروه تحت پوشش و 14 رشته ورزشی بیان کرد.

مهین فرهادی زاد عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز با بیان افتخارات و موفقیت های کسب شده در رقابت های داخلی و برون مرزی یادآور شد: ورزشکاران این فدراسیون از جمله بهترین و با اخلاق‌ترین ورزشکاران کشور به شمار می روند که در آخرین افتخارآفرینی خود موفق شدند برای نخستین بار در رقابت های جهانی نیوکاسل انگلستان در سال 2019، به مقام سومی جهان دست پیدا کنند که از سوی فدراسیون جهانی به عنوان پدیده این رقابت ها نیز معرفی شدند.

منصور قنبرزاده در ادامه این نشست تاکید کرد: با توجه به ماموریت های خاص وزارت نفت، خانواده بزرگ این وزارتخانه به صورت گسترده در اقصی نقاط ایران اسلامی پراکنده است و با توجه به دستور و تاکید مسئولان امر در صدد هستیم در حوزه سلامت گام های موثر و مفیدی را برداریم.

وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری در ورزش، ضمن کاهش مشکلات و معضلات جامعه، در کم کردن هزینه های درمانی تاثیرگذار خواهد بود، افزود: جدا از مباحث اخلاقی و انسانی که برای همه ما واجب است توجه به مقوله ورزش باعث می شود امید به آینده و زندگی در بین افراد افزایش و نشاط و شور اجتماعی فزونی یابد.

در انتهای این نشست مقرر شد جهت بهینه کردن فعالیت ها، تفاهم نامه ای به همین منظور بین طرفین منعقد شود.