جمعه سی و یکم فروردین ماه

گلشاهی: رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا به میزبانی قزوین برگزار می شود

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین گفت: مسابقات قهرمانی کشور تنیس روی میز طی 2 روز و در ورزشگاه الغدیر استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مرتضی گلشاهی با اشاره به میزبانی قزوین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا افزود: این رقابت ها در روزهای 17 و 18 آذرماه برگزار می شود که در روز نخست آقایان و در روز دوم بانوان ورزشکار به مصاف هم می روند.

وی افزود: رقابت ها به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان نفرات برتر مشخص و معرفی خواهند شد. البته با توجه به شرایط موجود رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار خواهد بود و تمامی ورزشکاران حاضر در این رویداد با ارائه کارت واکسن و تایید سلامت پذیرش شده اند ضمن این که یک پزشک در محل اسکان ورزشکاران مستقر شده است تا همه موارد بهداشتی به دقت رعایت شود.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین یادآور شد: خوشبختانه با تلاش های فدراسیون و مجموعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شاهد آغاز رقابت های ورزشی هستیم و پس از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در شیراز، اکنون قزوین میزبان رقابت های تنیس روی میز پیوند اعضا است که باید از تلاش های مسئولان فدراسیون و سایر همکاران تقدیر و تشکر کنم.

گلشاهی تاکید کرد: تمام تلاش من و سایر همکارانم در هیات بر این است که میزبانی شایسته برای قهرمانان کشورمان باشیم و امیدوارم مجموعه تلاش های صورت گرفته موجب شود تا همه با خاطره ای خوش از استان قزوین بروند. البته در کنار مسابقات قهرمانی کشور یک برنامه فرهنگی را نیز در دستور کار داریم که طی آن تمامی ورزشکاران از کاروانسرای قدیمی استان که هم جنبه تاریخی دارد و هم فضایی برای سیاحت و گردش، بازدید می کنند تا با فرهنگ غنی این استان بیش از پیش آشنا شوند.

گفتنی است شب گذشته نشست هماهنگی رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا با حضور زهره صالح آبادی نایب رئیس بانوان فدراسیون، مسعود محمدی زاده مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون، مرتضی گلشاهی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین، فاطمه قره خانی نایب رئیس بانوان هیات، محسن شیشه گرها رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون، امین صانعی مدیر روابط عمومی فدراسیون و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد.