سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

۴۲ مدال رنگارنگ حاصل تلاش ورزشکاران دوومیدانی پیوند اعضا خوزستان در کشور

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: مسابقات دو و میدانی پیوند اعضا کشور در دو بخش آقایان و بانوان بعد از وقفه ای دو ساله، از نهم آذرماه به مدت سه روز به میزبانی استان فارس در شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم خوزستان با ترکیبی از ۱۰ ورزشکار مرد و ۲ ورزشکار زن حضور پیدا کرد که نتیجه ای تاریخی برای ورزش استان خوزستان رقم خورد؛ تیم استان موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۲ برنز در بخش آقایان و ۶ مدال طلا و ۴ مدال نقره در بخش بانوان شد که این افتخارآفرینی حاصل تلاش ورزشکاران استان بود که نتیجه ای درخشان را برای اولین بار در تاریخ ورزش استان را رقم زدند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: ورزشکاران شهرستان های بهبهان، رامهرمز، شوش، لالی، باغملک و مسجدسلیمان افتخار آفرینان این دوره از مسابقات بودند که من صمیمانه از تلاش روسای این شهرستان ها تشکر می کنم.

وی ضمن تبریک به جامعه ورزش استان بابت رقم خوردن این نتیجه درخشان، افزود: امیداورم مسئولان استانی ضمن تجلیل از این عزیزان، حمایت های خود را از این ورزشکاران به صورت تمام و کمال انجام دهند زیرا انجام فعالیت این هیات در ۶ گروه بیماری دیابت، دیالیز، هموفیلی، ام اس، تالاسمی و پیوند اعضاء در رشته ها و گروه های مختلف سنی کاری بزرگ است. ضمن این که هزینه های اعزام ها نیز بسیار سنگین است و درخواست داریم اداره کل ورزش و جوانان استان که همیشه حمایت خود را دریغ نکرده ، در آینده نیز حمایت بیشتری از ما داشته باشد.