جمعه دهم فروردین ماه

رحیمی: اصفهان با 6 نماینده در رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور پیوند اعضا به میدان می رود

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان گفت: تیم دوومیدانی این استان با 6 نماینده در رقابت های قهرمانی کشور پیوند اعضا که به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز برگزار می شود، به میدان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، قاسمعلی رحیمی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از امروز آغاز شده و برترین های کشور طی دو روز با هم به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به این که سرپرستی تیم دوومیدانی استان اصفهان بر عهده سهیلا خانی است، گفت: تیم استان اصفهان از بین 13 شهرستان فعال استان و در مسابقاتی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده بود، انتخاب و به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شدند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همچنان بررعایت پروتکل های بهداشتی تاکید بسیار داریم موارد مد نظر رعایت شده و امیدواریم شاهد رقابت های جذاب و تماشایی در این رویداد باشیم.

گفتنی است مریم شریفی، فائزه ابوالحسنی، فاطمه صارم در بخش بانوان و رضا طهماسبی، محسن اسدی وعلی گودرزی در بخش آقایان تیم دوومیدانی استان اصفهان را تشکیل می دهند.