پنجشنبه نهم فروردین ماه

۲ ورزشکار پیوند عضو زنجان عازم مسابقات دو ومیدانی می‌شوند

دبیر هیات ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: ۲ ورزشکار برتر پیوند عضو این استان به منظور اعزام به رقابت های قهرمانی کشور برگزیده و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، رقیه کامران افزود: عباس محمودی و نعمت بابایی پور از ورزشکاران پیوند اعضا منتخب زنجان در این دوره از مسابقات که از ۹ آذر ماه جاری به مدت چهار روز به میزبانی استان فارس برگزار می شود به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی اظهار داشت: این ورزشکاران زنجانی که در رشته های دو ۴۰۰ متر و پرتاب رقابت خواهند کرد از سطح توانمندی و آمادگی خوب و بالایی برخوردار هستند که انتظار داریم شایستگی های خود را در برابر رقبا به منصه ظهور بگذارند.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: اسرافیل محمدی که نایب رییس این هیات است به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران اعزامی زنجان به این پیکارها را هدایت و همراهی خواهد کرد.

کامران یادآور شد: برای انتخاب ورزشکاران برتر و شایسته، یک دوره مسابقات انتخابی استان به منظور رکوردگیری جدید در مرداد ماه امسال برگزار شد که این ۲ ورزشکار توانستند به رکوردهای خوبی دست یابند.

وی، افزود: این رقابت های استانی با حضور قریب ۷۰ ورزشکار زن و مرد در ۱۴ رشته مختلف ورزشی به منظور انتخاب برترین ها جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا - زنجان