سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی:

رقابت های دارت گرامیداشت هفته حمایت از بیماران کلیوی برگزار شد

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی از برگزاری مسابقات دارت، گرامیداشت هفته حمایت از بیماران کلیوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، پوریا اسدی گفت: این رویداد ورزشی با عنوان قهرمانی استان و با هدف حمایت از بیماران کلیوی توسط هیات استان مرکزی در اراک برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه 30 ورزشکار از شهرستان های اراک و خمین توانمندی های خود را در ورزش دارت به نمایش گذاشتند و رقابتی تماشایی را به نمایش گذاشتند. این دوره از مسابقات در دو بخش مجزا برای بیماران کلیوی و یک بخش هم برای تمامی بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد.

پوریا اسدی افزود: در بخش بیماران کلیوی به ترتیب مهدی میرزایی، معصومه جعفری و مهدی رضایی عناوین اول تا سوم را کسب کرده و موفق به دریافت جوایز این بخش شدند. در بخش دوم این مسابقات که برای تمامی بیماران خاص و پیوند اعضا و به صورت ناین دارت برگزار شد به ترتیب علیرضا برون، مهدی میرزایی و احمد مختارپور به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.