جمعه دهم فروردین ماه

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی هیات های استانی برگزار شد

نشست هم اندیشی و گردهمایی آموزشی برخط مدیران روابط عمومی هیات های استانی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این گردهمایی بر انعکاس فعالیت های هیات های استانی، مستند سازی و انتشار اخبار در خبرگزاریهای مختلف، صدا و سیما و شبکه های اجتماعی تاکید شد.

امین صانعی مدیر روابط عمومی فدارسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این نشست برخط گفت: با توجه به وجود خبرگزاری های مختلف، صدا وسیما و فضای مجازی، مدیران روابط عمومی هیات استانی باید با ارتباطی سازنده و گسترده با فعالان رسانه ای، در بهبود جایگاه ورزش بیماران خاص تلاش کنند.

وی ادامه داد: بدون شک تلاشی که در روابط عمومی هیات های استانی صورت می گیرد موجب ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا می شود و باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی روابط عمومی هیات های استانی در یک راستا و بر اساس یک سیاست مشترک گام بردارند تا در نهایت بتوانیم به اهداف خود که اطلاع رسانی دقیق و شفاف و معرفی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به جامعه و مسئولان است، دست یابیم.  

مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در ادامه یادآور شد: رعایت چارچوب های خبر نویسی با توجه به برگزاری دوره های آموزشی نظیر دوره کنونی مورد انتظار است و جا دارد همکاران ما در هیات های استانی در این امر کوشا باشند.

گفتنی است در پایان این نشست برخی از مدیران روابط عمومی هیاتهای استانی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.