جمعه دهم فروردین ماه

تعامل هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اردبیل با خانه دیابت این استان

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اردبیل از خانه دیابت این استان بازدید و با مسئولان این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این بازدید دکتر سید جواد شفقی اصل ضمن بازدید از خانه دیابت استان اردبیل با هیات امنای این مرکز دیدار و تبادل نظر کرد.

در این نشست که به مناسبت روز جهانی دیابت برگزار شد دکتر منوچهر ایران پرور، فوق تخصص غدد و دیابت با ابراز علاقه مندی بر همکاری های دوجانبه بر حمایت از بیماران این هیات تاکید کرد.

همچنین بر تجهیز مناسب ۴۰۰ متر فضای ورزشی و باشگاه خانه دیابت در جهت گسترش فعالیت های ورزشی برای کلیه ورزشکاران هیات تاکید شد.

همچنین به مناسبت روز جهانی دیابت، یک دوره مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی با شعار ورزش، نشاط و سلامتی در روز جمعه ۲۱ آبان برای تمامی ورزشکاران هیات استان برگزار شد. این مسابقات در محل سالن ورزشی مجموعه تفریحی توریستی کوثر در ساحل دریاچه زیبای شورابیل برگزار و در پایان به نفرات برتر هر رشته لوح سپاس و جوایزی اهداشد.

دکتر شفقی با اشاره به برگزاری این رویداد ورزشی گفت: در این مسابقه 25 ورزشکار حضور داشتند که با رعایت پروتکل های بهداشتی با هم به رقابت پرداختند.