جمعه دهم فروردین ماه

تشریح عملکرد 7 ماهه هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان مرکزی به تشریح عملکرد ۷ ماهه این هیات در سال جاری پرداخت و گفت: برگزاری همایش پیاده روی با حضور سفیر صلح هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اراک و ورزشکاران این هیات از جمله اقداماتی است که طی این مدت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، پوریا اسدی افزود: این همایش جهت تقدیر از کادر درمان و به مناسبت آغاز بازیهای پاراالمپیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی همچنین برگزاری نشست با رییس مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک در خصوص انجام همکاری های دوجانبه از جمله برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص تغذیه در ورزش برای بیماران خاص و پیوند اعضا را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این هیات اعلام و خاطر نشان کرد: برگزاری همایش دوومیدانی و پیاده روی با حضور بیش از ۲۰ ورزشکار عضو این هیات و با هدف شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از دیگر برنامه های اجرا شده توسط این هیات بشمار می رود که در پایان این همایش با اهدای کتاب از ورزشکاران تقدیر شد.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص استان مرکزی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران جهانی این هیات گفت: این نشست با حضور ورزشکاران در راستای قدردانی از آنان و بررسی مشکلات موجود در سالن همایش های بهزیستی استان برگزار شد، ضمن اینکه در این جلسه همفکری با هدف آشنایی اعضای هیات و فعال سازی کمیته ها و انجمن های زیرمجموعه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه پس از بررسی مشکلات و پیشنهادات ورزشکاران و اعضای هیات، کمیته های مربوطه چیدمان و مقرر شد که مسئولان کمیته ها جهت فعال سازی امورات مربوطه پیگیری های لازم را انجام دهند.

اسدی یادآور شد: در این نشست مقرر شد اقدامات بعدی هیات در خصوص پیگیری تفاهم نامه فدراسیون در قالب همکاری با هیاتهای ورزشی و پیگیری جهت انجام جلسه ای با حضور روسای انجمن های زیرمجموعه و هماهنگی جهت استفاده قهرمانان از سالن های ورزشی وانجام همایشهای ماهیانه نیز در اولویت برنامه های هیات باشد.

وی حضور ورزشکاران و اعضای هیات ورزشی بیماران خاص در همایش پیاده روی خانوادگی با حضور وزیر ورزش و جوانان را اقدامی دیگر از سوی این هیات برشمرد و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و با حضور وزیر ورزش و جوانان این همایش در کوه سرخه اراک برگزار شد که در این آن ورزشکاران و اعضای هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا حضور داشتند. در این همایش گفتگویی نیز با وزیر ورزش و جوانان پیرامون مسائل و مشکلات این هیات داشتیم که جا دارد از این بابت از وزیر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کنم.