جمعه سی و یکم فروردین ماه

تقدیر رئیس هیات خوزستان از خانواده شهید لندی

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان مدال طلای رقابت های کارگری خود را به خانواده شهید علی لندی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی که در رقابت های جهانی کارگری و در رشته تنیس روی میز موفق به کسب مقام نخست شده بود در بازگشت به ایران و در طی مراسمی مدال طلای خود را به خانواده شهید لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که در نجات دو بانوی گرفتار در آتش جان خود را از دست داد، اهدا کرد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید علی لندی، غمگین مدیرکل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هنرفر مدیرعامل شرکت سداد فام نیشکر، نصیری معاون توسعه اداره ‌کل ورزش و جوانان خوزستان و غفاری رئیس هیات ورزش کارگری استان برگزار شد یاد و خاطره این نوجوان خوزستانی گرامی داشته شد.

گفتنی است شهید علی لندی روز ۱۸ شهریورماه سال جاری پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه همسایه، با فداکاری دو بانوی میانسال گرفتار در آتش را نجات داد و خود دچار ۹۱ درصد سوختگی شد که در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده روز جمعه ۲ مهرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جمال فتاحی در سال ۹۷ نیز پس از کسب مدال طلای مسابقات کارگری جهان در فرانسه، مدال خود را به خانواده سردار شهید امید فرجی زنگنه اهدا کرد، سردار شهید فرجی زنگنه در حمله تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ به مقام والای شهادت نائل شده بود.