سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
به مناسبت هفته تربیت بدنی

نفرات برتر رقابت های "جام سرسبزان صبوری"  اصفهان معرفی شدند

با برگزاری رقابت های هفته تربیت بدنی، نفرات برتر مسابقات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مسابقات و در رشته های برگزار شده این نتایج به دست آمد:

در بدمنیتون علیرضا روح پرورزاده ، حمزه پیرمرادیان و احسان فولادی رده های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز اعظم زارعی، رضوان نجارزاده و فائزه ابوالحسنی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در تنیس روی میز در بخش آقایان گروه تالاسمی عزیزعباسیان، رضا قاسمی و احمد حمیدی و در بخش بانوان محدثه قزوینی زاده، لیلا پیرحاجی و نکیسا شیروانی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در تنیس روی میز آزاد و در بخش آقایان منصور خسروی، محمد محمدی و جواد ترکیان و در بخش بانوان سیده اکرم حسینی، آیدا هلاکویی ونسرین اهتمام بالاتر از سایر رقبا قرار گرفتند. در رشته دارت گروه آقایان حسین نصیری، سپهر احمدی و سعید تسلیمی و در بخش بانوان الهام ترکیان، نرگس سادات رامین و زهرا هوشیار عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته شطرنج آقایان احمد یزداندوست، مهدی وجدانی و ایمان فرحناک و در بخش بانوان راحله افشاری، زهرا رخ بر و عفت رضایی به عناوین برتر دست یافتند. در دوومیدانی آقایان رضا طهماسبی، علی گودرزی و محسن اسدی و در بخش بانوان ستایش سید محمدی، مریم شریفی و الناز ایزدی رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پتانک گروه تالاسمی آقایان بالای 30 سال، امین مرادی، مسعود محمدنژاد و مراد امیری، در گروه کمتر از 30 سال، عابد جودکی، حسین نصیری و شهریار اجل لوییان و در بخش بانوان عطیه نوری، شیدا احمدیان و لیلا احمدی حائز رتبه های برتر شدند. همچنین نسرین اهتمام، زهرا افکار و زهرا حاجی رده های اول تا سوم پتانک بانوان گروه پیوند را از آن خود کردند.