جمعه دهم فروردین ماه

برتری نساجی برابر تیم ملی فوتبال پیوند اعضا 

دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی فوتبال پیوند اعضا و پیشکسوتان نساجی مازندران با برتری 3 بر یک نساجی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این دیدار که در قائم شهر برگزار شد شاگردان علی چینی پس از وقفه ای دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا بار دیگر تمرینات خود را آغاز کردند تا در دیداری دوستانه در شمال کشورمان به مصاف پیشکسوتان نساجی مازندران بروند.
علی چینی در این دیدار به دلیل مصدومیت و شرایط موجود، ترکیب اصلی تیم خود را در اختیار نداشت و با چیدمانی متفاوت برابر نساجی تیم خود را روانه میدان کرد. وحید مظاهری کاپیتان و بازیکن با تجربه این تیم به دلیل مشکلات کبدی با نظر مساعد کادر فنی در این دیدار حضور نداشت، حسین محمودی دیگر بازیکن با تجربه تیم نیز به دلیل فوت یکی از عزیزان خود در آستانه این دیدار و با نظر کادر فنی اردوی تیم ملی فوتبال پیوند را ترک کرد. امیرمعماری دیگر بازیکن این تیم به دلیل حضور در جام حذفی عراق و وحید جعفری ملی پوش این تیم از دیگر غایبان این بازی بودند، امین صانعی دروازه بان تیم ملی فوتبال پیوند اعضا نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از روی نیمکت بازی هم تیمی های خود را دنبال می کرد. 
تیم ملی پیوند اعضا بازی قابل قبولی را از خود ارائه کرد و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما با بی‌دقتی مهاجمان خود و عملکرد خوب دروازه بان حریف در رسیدن به گل ناکام ماند. تنها گل تیم ملی پیوند اعضا را در این بازی انعام رهبر به ثمر رساند.
ملی پوشان فوتبال پیوند اعضا خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی فوتبال که قرار است سال 2022 به میزبانی فرانسه برگزار شود، آماده می کنند.