جمعه سی و یکم فروردین ماه

موسوی: اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا از 13 مهر آغاز می شود

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال از 13 مهرماه و برای حضور در مسابقات جام جهانی فرانسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، سید محسن موسوی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال پیوند اعضا از جمله تیم های خوب و قدرتمند ما در عرصه بین المللی است؛ قرار بود ملی پوشان کشورمان در رقابت های جام جهانی به میدان بروند که به دلیل شرایط کرونا این مسابقات لغو و به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

وی ادامه داد: هدایت این تیم بر عهده علی چینی بازیکن اسبق استقلال است و بازیکنانی در این تیم بازی می کنند که سابقه بازی در سطح اول فوتبال ایران را دارند. سایر بازیکنان ما نیز براساس فراخوان و اردوهای منظمی که در سال گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، انتخاب شده اند و در کل تیم خوب و منسجمی داریم که می تواند یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی باشد.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد اما هنوز زمان و شهر محل برگزاری به ما اعلام نشده است، با توجه به این که به دلیل شرایط موجود اردوها را تعطیل کرده بودیم، پس از واکسینه کردن ملی پوشان و رعایت پروتکل های بهداشتی اردوهای خود را آغاز می کنیم تا برای حضور در این رویداد آماده شویم.

موسوی خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا از روز سه شنبه ۱۳ مهرماه آغاز می شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد شد و بازیکنان باید خود را در این تاریخ به کادر فنی معرفی کنند. سایر اردوها نیز بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی کادر فنی دنبال خواهد شد تا تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل راهی این مسابقات شود. ما منتظر نظر فدراسیون جهانی هستیم تا پس از مشخص شدن زمان و محل دقیق برگزاری با آمادگی کامل راهی این مسابقات شویم.

گفتنی است اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا به مدت 4 روز و در قائم شهر برگزار می شود.