جمعه سی و یکم فروردین ماه

امضای تفاهم نامه همکاری هیات خوزستان و هیات اسکواش

تفاهم نامه همکاری هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان و هیات ورزش اسکواش امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی رئیس هیات خوزستان با اشاره به امضای این تفاهم نامه گفت: ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای این استان قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش تقدیم کرده است که همواره مدال آور بوده و برای استان و این هیات افتخارآفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: با امضای تفاهم نامه ای که با هیات اسکواش استان به امضا رسید امیدواریم در آینده نزدیک قهرمانان بسیاری را در این رشته جدید آموزش داده و برای قهرمانی در مسیر درست قرار دهیم. امیدواریم مسوولان استانی نیز از ورزشکاران ما بیشتر حمایت کنند تا بتوانیم همچنان در این راه گام های اساسی برداریم.

در ادامه این نشست آران رئیس هیات اسکواش خوزستان نیز گفت: ابتدا در مرحله اول خدمتی باید به جامعه ورزش بیماران خاص داشته باشیم و باید حامیان زیادی دراین راه به این ورزش اضافه شوند تا بتوانیم ورزشکاران بسیاری را آموزش دهیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم امیدواریم با توجه به استعداد هایی که در استان خوزستان وجود دارد بتوانیم چندبازیکن را به تیم ملی معرفی کنیم و انشالله بتوانیم آن را محقق کنیم تا جوانان استان در این رشته نیز به مدال آوری برسند.