جمعه دهم فروردین ماه

رییس هیات خوزستان: تنها دلخوشی ورزشکاران بیماران خاص، ورزش است

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این که تنها دلخوشی ورزشکاران ما همین ورزش است، گفت: اهداف بزرگی برای هیات داریم و مطمئنم به تمام این اهداف که همگی برای رشد و پیشرفت رشته های تحت نظر در سراسر استان است، دست پیدا می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، جمال فتاحی اظهار کرد: از روزی که به عنوان سرپرست هیات انتخاب شدم، اهداف بزرگی برای هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان داشتم و اکنون نیز که به عنوان رییس انتخاب شده ام، همان اهداف را دارم و مطمئنم که با کمک روسای شهرستانی می توانیم به تمام این اهداف که همگی برای رشد و پیشرفت رشته های تحت نظر در سراسر استان است، دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: هیات خوزستان تنها هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استانی در کشور است که ۱۶ هیات شهرستانی فعال دارد و عملکردشان بسیار خوب است. واقعا به این هیات ها و ورزشکاران شان افتخار می کنیم. ضمن این که از ۱۶ رییس شهرستانی ما، پنج نفر خانم هستند که فوق العاده قوی کار می کنند.

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: اولین برنامه ما تقویت هیات های شهرستانی و کمک به آن ها است، البته در مدت اخیر به برخی شهرستان ها کمک شده است و توانسته اند دغدغه هایشان را برطرف کنند. همچنین سرکشی به شهرستان ها در دستور کار ما بوده است و معتقدیم بازدید از شهرستان ها و نشستن پای درد دل آن ها در کم شدن مشکلات شان و در نهایت پیشرفت کاری مان تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پیش روی این هیات، عنوان کرد: در مهرماه قصد داریم دو مسابقه بزرگ استانی برای ورزشکاران بخش تالاسمی و پیوند اعضا طبق دستورالعمل فدراسیون و طبق پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

فتاحی همچنین گفت: همیشه رابطه صمیمی و دوستانه با ورزشکاران و هیات های شهرستانی داشته ایم و خودمان را جدا از آن ها ندانسته ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین ها را برای این قشر رقم بزنیم. حتما صد درصد توان را می گذاریم تا به بهترین شکل ممکن فعالیت کنیم زیرا تنها دلخوشی این ورزشکاران، همین ورزش است و قول می دهم، هیات خوزستان مجددا در صدر رتبه بندی کشور قرار خواهد گرفت.

وی در پایان بیان کرد: تنها دغدغه ما نداشتن منبع درآمد مشخص مثل مابقی هیات ها از جمله سالن ورزشی است که امیدوارم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، این دغدغه رفع شود و در شرایط بهتری قرار بگیریم. همچنین جا دارد از حمایت خوب فدراسیون قدردانی کنم.

منبع:خبرگزاری ایسنا